Jäsenedut yhdistyksen jäsenille

Jäsentiedotteet
   - sähköpostitse kaikille jäsenille, kirjepostitse jäsenille joilla ei sähköpostia ole
Jäsentapaamiset ja aluetapaamiset
   - vuosittain Vaskuliittipäivä vuosikokouksen yhteydessä, luentoja, ajankohtaisia asioita
   - aluetapaamisia vuosittain eri puolilla maata
Vertaistuki
   - vertaistukijoiden yhteystiedot löytyvät kotisivuilta
sekä

Yhdistyksen kattojärjestön Reumaliiton kautta saat seuraavat jäsenedut:

Tietoa ja tukea yhdistysten jäsenille

Laivayhtiöiden tarjouksia

Tallink Silja – matkoja ja kokoustamista

Henkilö- ja hyttipaikoista, matkustajaliikenteen ajoneuvoista sekä laivojen kokoustilavuokrasta 10 % alennusta Tallinkin ja Silja Linen normaalihintaisilla reitti- ja risteilymatkoilla.

Hotellipaketista ja päiväristeilystä Tallinnaan 10 % alennusta. Hotellien osalta alennus koskee Tallink Hotels -ketjuun kuuluvia hotelleja, joita ovat Tallink City Hotel, Tallink Spa & Conference Hotel, Pirita Spa Hotel, Tallink Express Hotel ja Tallink Hotel Riga.

Matkavaraukset Tallink Siljalta tai matkatoimiston kautta. Ilmoita asiakasnumero 5534 matkavarauksen yhteydessä.

Lisäetuna jäsenille veloitukseton kanta-asiakkuus keskimmäiselle eli Silver-tasolle. Lisätietoja Tallink Siljalta sähköpostitse: erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Ilmoita postissa Reumaliiton asiakasnumero 5534 sekä jo olemassa olevan bronze-tason kanta-asiakaskorttisi numero.

Viking Line – punaisten laivojen matkoja

Risteily tai reittimatka lähtien Helsingistä tai Turusta kohdesatamanaTallinna tai Tukholma. Reumaliiton jäsenenä voit saada jopa 30 % alennuksen matkaasi.

Henkilöjäsenet: Matkavaihtoehdot, varaukset ja tuotetunnukset:  www.vikingline.fi/edut/reumaliitto  Puhelinvaraukset numerosta 0600-41577 (1,75 €/vastattu puhelu + pvm). Puhelimitse varatessasi kerro tuotetunnus (reittiotsikon perässä).

Yhdistykset: Kokous-, ryhmä- ja virkamatkoja varatessa ilmoita asiakasnumero 333312. Erikoishinnat ja tuotetunnukset: http://www.vikingline.fi/extranet-startpage/

Lomia, majoitusta, hyvinvointia

Holiday Club Resorts

Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista 15 % alennusta.

Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjatuotteistaan lisäetuja, jopa 25-50 % alennusta majoituksista ja lomapaketeista.

Tutustu hotelli- ja kylpylävalikoimaan ja tee varauksesi verkkokaupassa: Holiday Club hotelli- ja kylpylävalikoima. Varauksen yhteydessä tulee käyttää alennukseen oikeuttavaa koodia REUMA15

Hotelli Helka, Helsinki

Päivän hinnasta 20 % alennusta.

Tutustu lisää ja varaukset Hotelli Helkan sivuilta.

Kylpylähotelli Kuntoranta

Jäsenillemme tarjolla järjestölomia, joiden hinnasta jäsenemme saavat vähintään 10 % alennusta.

Myyntipalvelun puh. 017 560 1403 ja 0400 403 669. Mainitse jäsenyys varauksen yhteydessä.
Tutustu myös muihin ajankohtaisiin Kuntorannan tarjouksiin.

Vierumäki

Vierumäen Urheiluopisto tarjoaa jäsenillemme Kaveripakettia, joihin sisältyy myös liikunnallista toimintaa.

Lisätiedot ja varaukset: vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi tai puh. 010 5777 012. Ilmoita varausta tehdessäsi koodi REULI.

Kuortaneen Urheiluopiston Cryo – Huippukylmähoito -110o C.
Alennus per henkilö: 25 € /kerta (norm. 32 €) tai 10 kerran kortti 210 € (norm. 260 €). Lisätietoja: http://www.kuortane.com/liikkujan_palvelut/cryo__huippukylma/
Varausta tehdessä muista mainita Reumaliitto.

Varaukset Kuortaneen Urheiluopiston vastaanotosta puh. 06-5166 111.

Oivauni Uniklinikka tarjoaa verkkovalmennusta, jonka avulla kuka tahansa voi oppia nukkumaan paremmin. Lisätietoja, pdf
Hyvän unen salaisuus -verkkovalmennus hintaan 59 € (norm. 69 €) Varaukset TÄSTÄ.

Cumulus Resort Siuntio

20 % alennus suolahuoneesta.

Tuotetarjouksia

Gymstick International Oy

Uusi etu: Treenikaupan kaikista Gymstick tuotteista 25 % alennus

Mediplast Fenno Oy:n kaikista kuluttajatuotteista 10 % alennusta. Tutustu valikoimaan.
Tilaukset asiakaspalvelusta puh. 09 276 360 tai verkkokaupasta. Kirjoita “Reumaliitto” verkkokaupan rekisteröitymislomakkeen viitekenttään. Jäsenetu astuu voimaan, kun saat vahvistuksen rekisteröitymisestä.

Synsam myöntää Reumaliiton jäsenetuna sinulle ja perheellesi alennusta silmälaseista 30%, aurinkolaseista 25% ja piilolinsseistä 10%. Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Asioinnin aluksi tulee mainita: Suomen Reumaliitto.Edut ovat voimassa kaikissa Suomen Synsam –liikkeissä. (Lähin Synsam –liike yhteystietoineen: www.synsam.fi.)