Pitkäaikaissairaan hoidon suunnitelma ja elämänlaadun ylläpitäminen

• ma 25.10.2021 klo 1819
  • Suora verkkolähetys

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Hanna-Leena Kärkkäinen, puhelin 050 561 8390

Hoitosuunnitelma turvaa pitkäaikaissairaan omien toiveiden ja itsemääräämisoikeuden toteutumista sekä hoidon jatkuvuutta. Tavoitteena on elämänlaadun ylläpitäminen.

Erityisesti etenevää ja parantumatonta sairautta sairastavalla elämänlaatua heikentävät fyysiset oireet, pelko ja epävarmuus tulevaisuudesta. Ennakoivalla hoitosuunnitelmalla varmistetaan, että pitkäaikaissairas ja hänen läheisensä voivat elää mahdollisimman täysipainoista, turvattua ja hyvää elämää – aina sen loppuun saakka.

Luennoitsijana Tampereen kaupungin palliatiivisen hoidon ja saattohoidon erityisasiantuntija Hanna Hävölä.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä.

Webinaarin katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Osallistua voit tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä.

Luennosta tehdään tallenne, joka tulee tekstitettynä Hengitysliiton Youtube -kanavalle.